Gyors hozzáférés

Miért van két megoldás az Apple HomeKit és a TaHoma® összekapcsolására?

A TaHoma® és a HomeKit kompatibilitásnak mindkét esetben működnie kell:

Az új TaHoma® Box-ok már a HomeKit kompatibilitás szerint készülnek (logo és beállítási kód)
A meglévő TaHoma® Box-ok, amelyek nem tartalmazzák a HomeKit kompatibilitást (meglévő felhasználóink ​​számára)

Új TaHoma® esetén:

Mint minden HomeKit által jóváhagyott eszköz, a TaHoma® Box-ok tartalmazzák a tanúsítás által megkövetelt részleteket és elemeket, szigorúan követve a HomeKit irányelveit. Ide tartozik a doboz alján és a csomagolásban megjelenő HomeKit QR-kód (telepítési kód), amelyet később a Home alkalmazásban használnak a konfigurációhoz.

Megjegyzés: Az alábbi magyarázat (meglévő Box-okhoz) új Box-ok esetében is működik.

Meglévő Box-ok esetén:

Természetesen a HomeKit elérhető a meglévő felhasználók számára is, azaz, ha már van otthon egy TaHoma® Box, vagy ha olyan terméket vásárol, amelyen nincs feltüntetve a HomeKit logó. Egyszerűen csatlakoztatható a HomeKit-hez a TaHoma® alkalmazásban található HomeKit oktatóanyag követésével.