Gyors hozzáférés

Hogyan lehet törölni és visszaállítani egy okosközpontot abban az esetben, ha elköltözöm a házamból és elhagyom azt?

Kiköltözik a házából, de szeretné hátrahagyni a Somfy központját?

Az alábbi eljárást követve könnyedén leválaszthatja fiókját a készülékéről:

Válassza ki a "..." menüt:

 

Ezután a "SOMFY & ME" menüben válassza a "Súgó és speciális funkciók" menüpontot

 

Válassza a "Telepítésem eltávolítása" lehetőséget

 

Kattintson a gombra: A telepítésem visszaállítása

 

Ezután kattintson az "Igen" gombra, hogy az eszközök párosítva legyenek a központtal

 

Végezze el a visszaállítást a megerősítés gombra kattintva

 

Gratulálunk! A telepítése visszaállításra került:

  • Az Ön fiókja le lett választva a központról és minden személyes adat és konfiguráció törlésre került.
  • Az eszközök továbbra is párosítva lesznek a TaHomához, hogy megkönnyítsék az újonnan érkezők dolgát.

Elérhető minden TaHoma alkalmazással kompatibilis központhoz (TaHoma switch, TaHoma V2, Connectivity kit, Connexoon RTS/io, TaHoma Rail DIN V2).