Gyors hozzáférés

A TaHoma® melyik verziója kompatibilis az Apple HomeKit programmal?

Minden TaHoma® generációnak meghatározott tanúsítási eljárást kell követnie.

A jelenlegi tanúsítási folyamat a 2. generációs TaHoma® Boxra vonatkozik, ami a folyamatban lévő verziót jelenti, függetlenül attól, hogy meglévő TaHoma®, vagy új TaHoma® eszköze van.

A TaHoma® Box és Somfy Box (négyzet alakú), mind a TaHoma® DIN-Rail első generációja nem kompatibilis.

A TaHoma® Box új verziója frissült a HomeKit specifikációkkal:

A TaHoma®-nak hitelesítéssel kell rendelkeznie (Made for iPhone, Apple licencprogram).
Minden TaHoma® doboz egyedi HomeKit kódot (QR beállítási kód) kap, hogy biztosítsa a kapcsolódást a HomeKithez.

  A beállítási kód minden doboz alján és a csomagoláson belül érhető el.

Abban az esetben is működik, ha már otthon van TaHoma® eszköze (vagy HomeKit nékülit szerzett be)

A TaHoma® alkalmazással indítsa el a kapcsolódást a HomeKit-re (lásd a HomeKit oktatóanyagát közvetlenül a TaHoma® alkalmazásban).