Minden tudományágban kitűnő

Az óvodáktól a leghíresebb egyetemekig, az oktatási szektor a tudás megszerzését szolgáló infrastruktúrát épített ki. A legújabb kutatások szerint a vizuális és hőmérsékleti komfortérzés alapvető szerepet játszik az oktatás és tanulás hatékonyságában.

Vizuális komfort

Az osztálytermek, könyvtárak, laboratóriumok és számítógépes termek megvilágítását a bennük folyó tevékenységeknek megfelelően kell kialakítani. A vizuális komfort a tudás elsajátításának és alkalmazásának egyik kulcstényezője…

A Somfy megoldásai...
  • Előnyben részesítik a természetes fényt, ugyanakkor kiküszöbölik annak nem kívánt hatásait (tükröződés a képernyőn, vakítás, stb.).
  • Mindig fenntartják a bérlők számára a módosítási lehetőséget kézi vagy fali vezérlők révén, például ha nappali fényről sötétségre váltanának projektoros vetítésnél.

Hőmérsékleti komfort

A túlfűtött vagy hideg osztálytermek csökkentik a tanulók koncentráló képességét és a tanítás hatékonyságát is. 

A Somfy megoldásai…
  • Kerülje el a szélsőséges hőmérséklet-ingadozást automatizált árnyékolókkal. 
    • Nyáron megvédik az épület belsejét a napfény okozta túlmelegedéstől, télen pedig javítják a szigetelést.
    • Akkor is működnek, amikor az osztálytermeket nem használják.

Energiatakarékos és fenntartható beruházás

Az újépítésű vagy felújított épületeknek, oktatási intézményeknek meg kell felelniük az energiahatékonysági előírásoknak, illetve a szabályok változása esetén alkalmazkodniuk kell azokhoz.

A Somfy megoldásai...
  • A Dinamikus Insulation™ homlokzatszigetelési koncepció segítségével hozzájárulnak a hatékony energiafelhasználáshoz.
  • Megvédik a motorizált árnyékoló eszközöket az időjárás viszontagságaitól, és a véletlen vagy szándékos károkozástól.
  • Biztonságossá teszik az épületek földszintjét: a redőnyök automatikusan lezáródnak, amikor az épület hosszú időre kiürül (pl. nyári szünet idején).

Nappali megvilágítás és eredményesség

Egy Kaliforniában, San Juan Capistrano-ban elvégzett vizsgálat szerint azok a diákok, akiknek a tanév során több természetes fény jutott az osztálytermébe, a matematikateszteken 20%-al, az olvasási teszteken 26%-al jobb eredményt értek el, mint azok a diákok, akiknek az osztálytermébe kevesebb természetes napfény jutott.

26 %

Oktatás

Tekintse meg referenciáinkat
Queensland University of Technology Science & Engineering Centre - Australia
Ország
Australia
Város
Brisbane
Év
2013
Építész
Donovan Hill + Wilson Architects

At the heart of the Science and Engineering Centre’s redevelopment is The Cube, one of the world’s largest digital interactive learning and display spaces. It soars across two levels and is designed to support interactive …

BŐVEBBEN...
Kattintson az alábbi linkre és fedezze fel az oktatási intézményekkel kapcsolatos brosúránkat

Lépjen velünk kapcsolatba, és tudjon meg többet az oktatási intézmények dinamikus árnyékolásáról!

* kötelező mezők
* kötelező mezők